Go See Beauty event: nieuws van Kruidvat, O.P.I, Collistar en meer + WINACTIE!


Hola! Vandaag ben ik naar een mooi event geweest van Maison PR en FS Agency, twee grote PR bureaus in Nederland. Zij vertegenwoordigen allebei hele mooie merken en hebben nu dus een Go See Beauty event georganiseerd. Het was super leuk en ik neem je vandaag even mee zodat je ook alle nieuwigheden kunt zien! Kijk je mee?



We konden een rondje lopen rond de verschillende merken. Het idee was dat je overal een stempel moest halen. Ondanks dat het soms een beetje gek voelde om om die stempel te moeten vragen, begrijp ik die keuze wel. Je wil toch dat iedereen elk merk goed heeft bekeken- zij komen niet voor niks! Ik heb bij bijna elke stand foto's gemaakt, maar dus niet overal. Ik heb mijn aandacht soms helemaal op het verhaal gericht en daardoor even niet aan een foto gedacht, oeps. Ook altijd leuk om andere bloggers te zien, al was er niet echt veel tijd om uitgebreid te praten- er was zoveel te bekijken!

In ieder geval: van O.P.I is er een nieuwe collectie uitgebracht die té cute is, namelijk de Hello Kitty collectie. Deze is verkrijgbaar in zowel 'gewone' nagellak als in gelpolish. Hier kun je om vragen bij je salon. Ze hebben de feestdagen in hun gedachten gehouden, want er zaten veel glitters tussen en ook een mooie, dekkende goudkleur!


Collistar was aanwezig met hun nieuwe limited edition. Collistar is een merk dat in het wat hogere segment valt, het is online verkrijgbaar bij Douglas. Het poeder vond ik meteen prachtig en mijn oog viel ook direct op hun nieuwe foundation, de Unico foundation. Wat een mega mooie verpakking en finish had dat product! Er stond een tester en ik was meteen verkocht. Wellicht leuk om deze een keer aan te schaffen, want mijn interesse was gewekt.


Kruidvat kon uiteraard niet ontbreken in het rondje, want door Kruidvat werd ik uitgenodigd om langs te komen. Het houdt (gelukkig) niet op want Kruidvat komt weer met veel leuke dingen, waaronder een betaalbare lijn met vitamine C én, daar is 'ie toch weer, een vernieuwd wimperserum. Aangezien mijn vorige artikel over het serum tienduizenden(!) keren is bekeken en dus echt door het dak ging, ben ik SUPER benieuwd naar deze.



Marc Inbane is natuurlijk één van de grootste merken op het gebied van zelfbruinen. Ik was al bekend met hun spray en nu hebben ze een gloednieuwe mousse gelanceerd met een aangename, tropische geur. Ik ben hier erg benieuwd naar en wil 'm binnenkort dan ook graag reviewen! We love a good tan in this house baby.


Bij 4711 stonden niet alleen de klassieke geuren van 4711, maar ook nieuwe geuren van Acqua Colonia. Ik kan je vertellen: waanzinnig. De gele, blauwe en roze fles zijn me echt bijgebleven en in het bijzonder de gele fles. De dame van het merk beschreef het als 'holiday in a bottle' en ik kan niet anders dan daarmee instemmen. Deze geur heet 'Sunny Side of Zanzibar' en zal zich zeer binnenkort ook wel in mijn stash gaan bevinden, want ik ben fan.


Voor als je me al volgt, hier of via Instagram, weet je dat Olaplex echt m'n allesje is, haha. Ik gebruik met Olaplex 6 met heel veel plezier en zie veel verbetering in de kwaliteit van mijn haar. Nu is er dus ook een nummer 7 olie. Rook fantastisch, voelde fijn en ik heb het nodig in mijn leven en haar.

Superrrr grote shoutout naar Olaplex want ik kreeg mijn favoriet mee naar huis, terwijl ik er met plezier ook gewoon het geld voor neer had gelegd. Ik was zo blij, kon mijn geluk niet op.


Milu kende ik al van de maskers (i love!) en het Nederlandse merk begint steeds wat verder uit te breiden met bijvoorbeeld de Face Trainer. Super bizar wat voor effect dat direct gaf, ik heb het getest op mijn arm en het trekt de huid direct strak. Het is weer even wat anders dan een stenen roller- ik denk dat deze zeer effectief zal zijn voor een wat verslapte huid (of voor het behoud van een strakke huid).

Ze hebben daarnaast een nieuw masker met retinol (vitamine A) uitgebracht met de belofte dat het ook erg Instagram-able zou zijn, dus ik houd je op de hoogte via Insta ;-) Het masker kost 12,30 euro en je koopt het bijvoorbeeld bij Douglas.


Een nieuw merk voor mij was I Coloniali. Ik heb het bij veel dames op Instagram al voorbij zien komen. Er waren twee Italiaanse dames die met veel passie over het merk hebben gesproken wat het super interessant maakte. Het merk heeft dan ook een Italiaanse oorsprong en maakt mede door de inzet van PR grote sprongen in Nederland. Na dit bezoek waren mijn handen bijna plakkerig van de producten, want ik wilde alles wel even voelen en testen. Mijn favoriete producten waren uit de Mattifying & Pureness lijn, uiteraard speciaal voor de vettere huid.

Ook was de Wet Brush aanwezig. Tegen de eigenaresse vertelde ik dat ik een skull versie had (oeps) die al jaren oud is (dubbel oeps) dus ik ben blij dat ik nu een nieuwe heb. Maar dat wil wel zeggen dat ik altijd heel blij ben geweest met mijn 'gouwe ouwe' Wet Brush skull. Wat mij betreft een klassieker in de beautywereld.


Een beetje een vreemde eend in de bijt, maar daardoor niet minder interessant: Wally parfums. Vanuit vraag in de salon werd er gekeken naar parfums met natuurlijke geurstoffen. Dit werd gevonden bij Wally parfums: een Italiaans merk dat waarde hecht aan vakmanschap. Zelfs de stickers worden met de hand op het flesje gebracht. Het merk heeft geuren voor jezelf, maar ook voor je huis. Toegegeven: sommige geuren zijn wat aparter en moeten je ding zijn. Qua 'feel' kun je denken aan Aqua Di Pharma, ook een merk met unieke geuren. Alleen zijn deze geuren dus zeer geschikt bij huidgevoeligheid. Een mooi merk waar ik enkele samples van heb meegekregen- mijn auto werd er in ieder geval blij van.


Nieuw in Nederland maar groot in Amerika is het merk Mauï. Ik werd er direct naartoe 'gezogen' want wat zien de verpakkingen er goed uit! De shampoo en conditioners komen neer op 11,95 euro en hebben stuk voor stuk geweldige geuren. Het merk is sinds kort te koop bij Kruidvat (volgens mij helaas niet bij 'mijn' filiaal) en is online te vinden bij bijvoorbeeld John Beerens. Echt de moeite waard om eens te kijken, zeker als je geurbeleving belangrijk vindt. Ik ben geen mega voorstander van veel parfum op je huid, maar je haar mag zeker wel lekker fris zijn en ruiken.


Nog een heel gaaf merk: Foamie. Dit merk past precies bij de huidige, steeds groter wordende behoefte om minder plastic te gebruiken. Deze shampoo bars zitten dan als vanzelfsprekend ook niet in een plastic verpakking, maar in een simpel kartonnen doosje. Door de vorm zou de bar fijn over de hoofd moeten 'glijden'. Ik kan niet wachten om deze te testen, de geur was al geweldig. Er is ook een reinigende douchespons waar het product in de kern van de spons zit. Hoe innovatief is dat? De shampoo bars kun je kopen bij Etos voor 4,95 euro. Een goede prijs als je het mij vraagt.


Als laatste kwam ik aan bij Banila & Co, een merk waaraan eigenlijk alles gewoon leuk is. De verpakkingen hebben een zeer groot hebben-hebben gehalte. De cleansing balm vond ik direct interessant en deze zit in de goodiebag- yay!

Er zijn een paar merken die ik hier niet genoemd heb maar die absoluut het noemen nog even waard zijn- Babor had namelijk zoals altijd een prachtige stand en de jongen die me daar heeft geholpen sprak met zoveel passie over de producten dat het helemaal aanstekelijk was- wat een topper! NO vond ik een mooi merk- ik weet dat veel mensen er fan van zijn en ik ben er klaar voor om ook fan te worden ;-)

Ook heb ik eindelijk kennis gemaakt met het bekende Paula's Choice & Dr. Hauschka. Nog een leuke toevoeging was Grande Cosmetics, hun wimperserum schijnt ook helemaal top te zijn. Embryolisse mogen we uiteraard niet overslaan (thanks Anne dat ik dit van je mocht stelen om er vervolgens verliefd op te worden, nu heb ik zelf eindelijk een tube). Mogelijk heb ik nu niet alles benoemd, maar ik ga absoluut met alle merken aan de slag.

Ik wil beide agency's bedanken voor de uitnodiging en de mooie kennismaking met de merken! Het was te gek. De goodiebag was mega, maar ik zal niet alles voor mezelf houden. Sharing is caring en de reden dat ik mag gaan is uiteraard omdat jij mijn blog leest of connect met mij via Instagram. Dus natuurlijk geef ik terug. HOUD JE OGEN OPEN en ga snel naar mijn Instagram pagina, want er komt een mooie winactie aan!

Welke producten spreken jou het meest aan?

3 opmerkingen

  1. zo te lezen was het een gezellige en inspirerende dag. ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe 4711 geuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een te gek event, mooie merken vertegenwoordigen ze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk blog om te lezen! Ben zelf ook wel erg benieuwd naar de vernieuwde serum. Maar je hebt me ook erg nieuwsgierig gemaakt naar de beauty tool the facetrainer! �� Thanks voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je reactie!